На Рівненщині зареєстровано 37 договорів міжмуніципального співробітництва

Команда ULEAD з Європою в Рівненській області продовжує системно працювати з громадами Рівненщини у напрямку розвитку міжмуніципального співробітництва. Днями для фахівців рівненських громад команда регіонального офісу організувала інформаційну сесію щодо процедури укладення договорів та форм співробітництва територіальних громад. З громадами працювали Михайло Шелеп та Павло Рябоконь, радники з питань децентралізації та місцевого самоврядування.

«Процедура укладення договорів міжмуніципального співробітництва складна та дещо заплутана, що часто відлякує громади скористатися цим інструментом. Якщо дотримуватися чіткого алгоритму, який визначений у чинному законодавстві, жодних проблем не буде. На сьогодні у Рівненській області вже зареєстровано 37 договорів міжмуніципального співробітництва між територіальними громадами. Наша команда готова й надалі працювати у цьому напрямку та допомогти громадам розвивати співробітництво задля спільного розвитку», – підкреслив Михайло Шелеп.

Як зазначив Павло Рябоконь, співробітництво територіальних громад – це відносини між двома або більше територіальними громадами,

що здійснюються на договірних засадах у визначених цим Законом формах з метою забезпечення соціально-економічного, культурного розвитку територій, підвищення якості надання послуг населенню на основі спільних інтересів та цілей, ефективного виконання органами місцевого самоврядування визначених законом повноважень.

Експерт розповів про етапи організації співробітництва, детально зупиняючись на кожному окремо.

Представників громад експерти ознайомили з формами договорів міжмуніципального співробітництва:

1) делегування одному із суб’єктів співробітництва іншими суб’єктами співробітництва виконання одного чи кількох завдань з передачею йому відповідних ресурсів;

2) реалізації спільних проектів, що передбачає координацію діяльності суб’єктів співробітництва та акумулювання ними на визначений період ресурсів з метою спільного здійснення відповідних заходів;

3) спільного фінансування (утримання) суб’єктами співробітництва підприємств, установ та організацій комунальної форми власності – інфраструктурних об’єктів;

4) утворення суб’єктами співробітництва спільних комунальних підприємств, установ та організацій – спільних інфраструктурних об’єктів;

5) утворення суб’єктами співробітництва спільного органу управління для спільного виконання визначених законом повноважень.

Наголошувалося на важливості детального вивчення сфери, у якій громади співпрацюватимуть, що дозволить обрати оптимальну форму співробітництва.

Також фахівці рівненських громад дізналися про структуру типового договору, фінансові аспекти, Виклики та ризики при укладенні договорів співробітництва.




Comments

    No results found.