Як карантин вплинув на роботу великих торгівельних мереж України, – результати дослідження

Під час карантину 55,5% рітейлерів припинили пошук нових співробітників. Також відомо, що 66,3% повідомили про зменшення рівня продажів.

Онлайн-платформа з пошуку роботи robota.ua спільно з Асоціацією рітейлерів України провели опитування "Як змінився ринок праці в рітейлі за час карантину". Дослідження мало за мету встановити, яким чином карантин вплинув на попит і пропозицію на ринку праці в сфері роздрібної торгівлі.

Повідомляється, що більша частина рітейлерів (55,5%) "заморозили" набір співробітників, 11,3% розповіли, що більшість вакансій перестала бути актуальною, а у 8,6% актуальність втратило менше половини пропозицій. В той же час 19,6% представників великих торгівельних мереж не змінювали кількості вакансій, а 4,6% навіть відкрили нові.

Опитування показало, що 50,7% рітейлерів не залишили пропоновану кандидатам заробітню плату без змін, тоді як 9,2% зменшили і 1% збільшив рівень грошової винагороди. Також відомо, що 47,6% респондентів продовжили виплати своїм співробітникам на докарантинному рівні, 17.4% перестали нараховувати бонуси, 13,8% урізали зарплати більш, ніж наполовину, 6,8% продовжують виплачувати рівно 50% від звичної зарплати.

Якщо ж говорити про дохід самих рітейлерів, то у 63,4% він зменшився, у 33% не змінився, у 1,6% зріс. Зазначається, що 37% опитаних відправили працівників у відпустку за власний рахунок, 27,7% - за рахунок компанії, 14,1% - частково за рахунок компанії.

Більше половини рітейлерів (52,3%) зауважили, що дистанційна форма роботи негативно впливає на ефективність праці, 44,4% не помітили зміни продуктивності робітників, 3,3% зазначили, що віддалена робота позитивно вплинула на результат. Після закінчення карантину 15% респондентів планують залишити частину співробітників працювати дистанційно, а 2% - повністю перевести робітників на віддалену роботу.

ASPI news писало, як поступово виходити з карантину. Також повідомлялося про відкриття продовольчих ринків.




Comments

    No results found.